اظهارات رئیس کمیسیون صنایع و معادن درباره عدم توجه دولت به بخش تولید کشور

s$homa سه‌شنبه 1399/05/14
اظهارات رئیس کمیسیون صنایع و معادن درباره عدم توجه دولت به بخش تولید کشور

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به عدم توجه دولت به بخش تولید کشور اظهار داشت: اقدامات دولت در سال جاری نشانگر این موضوع است که تولید ملی در اولویت کاری و جدی دولت قرار ندارد. رئیس کمیسیون صنایع و معادن افزود: متاسفانه با وجود گذشت هفت ماه از سالی که به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته، اقدام عملی جدی از سوی دولت مبنی بر حمایت از تولید ملی انجام نگرفته است. رئیس کمیسیون صنایع و معادن در ادامه با اشاره به آسیبهای ناشی از بیکاری و نبود اشتغال پایدار در کشور، تصریح کرد: به عنوان مثال فردی که بیکار است، نمی‌تواند وام مسکن مهر را باز پرداخت کند، ولی آن فرد اگر در جایی اشتغال داشته باشد، قطعا بدون دریافت وام اقدام به خرید مسکن خواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: متاسفانه در شرایط فعلی، تسهیلاتی که قرار بود به تولید اختصاص یابد به مسکن مهر داده می شود که این امر در بلند مدت نیز قطعا مخاطره انگیز خواهد شد.

رحمانی تأکید کرد: متاسفانه نوع برخورد دولت با تولید، نشان از بی رغبتی آن به تولید داخلی است و باید هر چه سریع تر این روند را پایان دهد. وی با بیان اینکه دشمن در حال تحمیل جنگ اقتصادی شدیدی علیه کشورمان است، افزود: تاکنون مختصات جنگی را که علیه ما در حال انجام است، را درست نشناخته و متناسب با آن تصمیم‌گیری نشده است. رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در جنگ اقتصادی فعلی باید قرارگاه تصمیم‌گیری متناسب با اقدامات انجام گرفته علیه کشورمان ایجاد شود، تا بتوان متناسب با شرایط، تصمیم‌های به روز و فوری در رابطه با آن گرفت

شرکت صنایع شیمیایی و رنگسازی پاک طیف نگار که با برند پاک لاک شناخته می‌شود پیشینه‌ای بیش از ۴۰ سال اشتغال در زمینه‌‌ی رنگ و مواد شیمیایی داشته و فعالیت خود را در زمینه‌ی تولید، از سال ۱۳۷۲ آغاز نموده و رفته رفته حوزه‌ی فعالیت خود را در تولید رنگ و مواد شیمیایی گسترش داده است.

دفتر مرکــزی : تهـــران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه سینا، شماره ۱۷۲۹ ، واحــــد۸

کارخانه : تهـــران، شهرک صنعتی اشتهارد، دکتر حسابی غربی، نرگس ۲، نسترن۱، نرگس ۵، شماره۳۷۸۲

۰۲۱-۲۲۲۳۸۹۰۵-۶

info@paklac.com

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد شرکت رنگسازی پاک لاکمحفوظ می‌باشد